Biz Kimiz?

Geleneksel fizyoterapi uygulamalarının ötesinde (sıcak, elektrik, herkese aynı egzersiz formu..) alanında uzmanlaşmış deneyimli uzman kadromuzla danışanlarımıza kişiye özgü değerlendirme ve analiz yöntemleriyle boyun, sırt, bel, diz bölgelerindeki ihtiyaca yönelik fizyoterapi, kayropraktik, doğal medikal terapi, skolyoz terapisi, vertigo, reformer pilates, klinik pilates gibi en etkili ve kişiye özel terapileri sunuyoruz.

Kurumumuz, terapi sürecindeki başarılarına ek olarak, olumlu geri dönüşlerle güçlenmiş bir gururla, danışanlarımıza üst düzeyde kaliteli ve kapsamlı bir fizyoterapi deneyimi sağlamaktan memnuniyet duymaktadır. Her danışan için bireysel ihtiyaçlarını karşılamak ve sağlıklarını desteklemek adına özverili bir şekilde çalışmaktayız.

Misyonumuz

Mesleki bilgi ve tecrübemizim getirisiyle her danışanın farklı olduğunu bilmekteyiz. Bu nedenle merkezimizde daha sağlıklı olmanız için size odaklanıp bireysel istek ve ihtiyaçlarınıza göre terapiye yön vererek, sağlığınızın daha iyi olmasını sağlamak için fizyoterapi sanatını ve bilimi bir araya getiriyoruz. Danışanlarımıza müşteri olarak yaklaşmıyor, etik prensiplere bağlı kalarak, iyileşme ve danışan memnuniyeti odaklı sağlık hizmetini sunuyoruz.

Kişiye özgü değerlendirme ve analiz yöntemleriyle boyun, sırt, bel, diz bölgelerindeki ihtiyaca yönelik Fizyoterapi, Manuel terapi, Kayropraktik, Doğal Medikal terapi, Skolyoz terapisi, Vertigo, Reformer Pilates, Klinik Pilates, Egzersiz yaklaşımları sunulmaktadır

Neden Bizi Seçmelisiniz ?

Sağlığınız bizim önceliğimizdir ve size en iyi hizmeti sunmak için buradayız. İşte bizi tercih etmeniz için birkaç neden:

Uzman Ekibimiz: fizyoterapi alanında uzmanlaşmış deneyimli bir ekip ile çalışıyoruz. Her fizyoterapistimiz, hizmet verdiği alanlar alanında lisans eğitimine ek olarak uluslararası geçerli eğitimler almıştır. Her terapistimiz, güncel literatürü takip ederek sizin sağlık ihtiyaçlarınıza yönelik bir plan oluşturmak için burada. .
Kişiselleştirilmiş Terapi Planları: Her kişinin sağlık durumu farklıdır. Bu nedenle danışanlarımıza kişiye özel detaylı değerlendirme ve analiz yöntemleriyle özel olarak oluşturulmuş kişiselleştirilmiş terapi planları sunuyoruz.
Ulaşılabilirlik ve Esnek Randevu Saatleri: Sağlığınızla ilgilenmek için sıkı bir programınız olsa bile, biz size uygun esnek randevu saatleri sunuyoruz. Ulaşılabilir olmamız, sizin için terapiye başlama sürecini kolaylaştıracaktır.

• 0 k
    Mutlu Danışan
    Yıl Deneyim
    Memnuniyet

Altan Emircan YARBUZ

Fizyoterapist | Manuel Terapi | Kayroprakti | Doğal Medikal Terapi

İnsanlara dürüstlükle yaklaşabileceğim; ticareti, insan sağlığının önüne geçirmeden, insan değerinin, sağlığının en ön planda olduğu, şifaya vesile olabileceğim güzel bir merkez hayalim vardı.
Sayısız kitaplar, makaleler, kurslar, uykusuz geceler… her şey, bugünün hazırlığıydı.

Terapi Süreci Hakkında

Bize başvurduğunuzda sırayla izlediğimiz 5 Adım:
1.Yaşam kalitenizi olumsuz etkileyen tüm şikayetleriniz hassasiyetle dinlenir.
2.Postürünüz ve kas-iskelet-sinir sisteminizin ihtiyaçları detaylı değerlendirme ve analiz yöntemleriyle tespit edilir.
3. Bu veriler ışığında hedefler ve beklentiler sizinle beraber belirlenir. Tamamen sizin ihtiyacınıza göre düzenlenen hedef program oluşturulur.
4. Egzersiz ve eğitim programınızın ilerleyen seanslarında yapılan ara ölçümlerle, gelişiminiz incelenerek; sizinle paylaşılır.
5. Programınız süresince, beden sağlığınızı olumsuz etkileyen alışkanlıklarınız tespit edilerek, çalışma ortamınız ve beden kullanımınızla ilgili sağlıklı düzenlemeler size aktarılır ve yeni yaşamınıza adaptasyonunuz sağlanır.

• 0 K
    Başarıyla Tamamlanan seanslar